6.6.10

Por ti

Por ti
Por ti, trocou miña vida por ti
todo é distinto dende que estás aquí
casi lembro a primeira vez que te vin
e é curioso que co tempo confiaras en min
Agora formas parte de min
é molesto se me esquezo cando te coñecín
agora somos por fin inseparabeis e sin ti
non sabería vivir, ti dime como vivir
Sen poderme expresar, ti me ensinache a cantar
o son do teu alalar, ti me ensinaches o mar
e aprendín a rimar,
e aprendín a crear, e aprendín a amar
Quixo o destino xogar
e eu deixeime levar
e quen o ía dicir que eu mesma ía contar
a miña vida en papel, agora podo soñar
Nunca aborrezo de ti
e adoezo eu si me separo de ti
gústame ouvir o teu son, podo sentir cada ton
quero crear a ilusión de que ti estás ao carón, de min
cada suspiro é unha inspiración
e é o teu latexar que segue o beat da canción
co tempo te coñecín, agora estamos aquí
ti formas parte de min, eu formo parte de ti
Ven aquí e faime soñar
que en soños podo voar, está a maxia no ar
e as notas poden soar, e o vento pode zoar
no soño eu podo contarte o que adoito calar e
Non sei o que será de ti,
pero eiquí te terei, siga ou non xunto a ti
eu vivo con ilusión descoñecendo o confín
e escribo esta canción por si te esqueces de min
AID Cantante de rap


Este é o texto e canción de rap que a cantante Aíd aportou para a campaña Orgullosos do galego que promove a Coordinadora de Equipos de Normalización e Dinamización Lingüística de Galicia da que este centro forma parte. Rosa Aneiros, Carlos Negro, Marilar Aleixandre, Jorge Mira, Paula Carballeira ou Kiko Dasilva tamén quixeron poñer o seu gran de area con debuxos e textos todos fermosísimos. Se queres acceder a algúns dos textos ou escoitar a canción, preme aquí. Por certo, preparádevos para unha sorpresa de final de curso porque Aíd estará no instituto nos últimos días de curso para facer un obradoiro de hip hop.

Sem comentários: