2.2.08

A festa non vai parar

A festa non vai parar é a primeira canción dance en galego obra do Dj SON1C da discoteca Tattoo e interpretada pola cantante Isis. A bailar!!!
Un, dous, tres, catro Oh oh oh (X2) oh. Eu quero bailar,non podo esperar.O meu corpo está listo para amar. Sinto a paixón do teu corazón. Voute bicar neste subidón.A festa non vai parar. Contigo quero xogar. Esta noite voarei,co son dance do meu DJ.A festa non vai parar. Teño gañas de gozar.Esta noite voarei.¡Quero dance: Pono, DJ!Oh oh oh (X2)Na nana na nana na. A festa non vai parar. Na nana nana, Ohhhhh Na nana na nana na. A festa non vai parar. Na nana nana. Ohhhhh. A festa non vai parar. Contigo quero xogar. Esta noite voarei,co son dance do meu DJ. A festa non vai parar.Teño gañas de gozar.Esta noite voarei.¡Quero dance: Pono, DJ!Oh oh oh (X3). A festa non vai parar¡Non, non, non!¡Non vai parar!

Sem comentários: